mican

Taggad till Italien nu

Kategori: My life

Åh taggad till resan nu, åker klockan fem på morgonen imån! Och att vi åker så tidigt är inga problem för mig precis för jag är så morgonpigg nu på sommarn :) Varje dag vaknar jag vid 6-7 tiden av mig själv, helt konstigt :( Men asså somnar såklart om igen det är för tidigt att gå upp då. 

Köpte lite smått som behövs på Maxi nyss. Vi kommer åka bil ner till Italien så köpte FRIDA-tidning, iaf något att göra... Fast vi har sån dvd i bilen med så det blir inte jättetråkigt :) Haha hittade flipflops på barnavdelningen för endast 10 kronor, wiie det är bra att ha liten skostorlek ibland. '

från maxi

Vet inte om jag kommer blogga mer innan jag åker annars bli detta sista inlägget tills jag kommit hem igen ! Hejdå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: