mican

Göteborg med älskling

Kategori: Resor

Hellu du, det var min killes födelsedag i måndags den 9e juli så pappa bokade hotell till oss i Göteborg, tack pappsen! Vi åkte upp med tåget och gick på Liseberg det var jättemys och roligt! iiih älskar karuseller. Förra sommarn vart jag på SixFlags i USA och där åkte jag en av världens högsta bergochdalbana, wiie den gick rakt ner ;)
Sen på kvällen gick vi till hotellet och fick gratis bufé, sjukt bra ju? Dagen efter innan vi skulle åka hem igen hann vi med lite shopping på Nordstan! ååh är så glad för jag hittade världens perfektaste svarta jeans som jag letat efter i hundra år, den känslan asså haha blev överlycklig :)

det var en lyckad miniresa här är tre bilder på mig därifrån:

min outfit i liseberg

min glass

sunglasses

åh ni ser det halsbandet jag har på bilderna? Det har gått sönder, tyckte om det jättemycket :( köpte det på ginatricot och nu finns det inte kvar...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: