mican

I´m back

Kategori: Resor

Hej igen! Det var så längesen jag bloggade att jag nästan glömt lösenordet!:/ Det var sjukt kul i Italien åh saknar stället. Staden vi spenderade resan på hette Caorle och låg i norra Italien. Vi gjorde samma sak varje dag: vaknade och åt fralla till frukost och sen sola och bada, äta pizzaslise, gå till poolen/stranden igen och sola bada, utgång på kvällen. Så såg schemat ut varje dag, förutom den dagen vi var i Venedig!
Vi åkte bil till Italien och det är en vääääldigt lång sträcka att köra på en dag så stannade i Österrike i två dagar i en jättefin stad. Zell am See hette den. Vill inte skriva så mycket vill visa bilderna från resan istället! Tänkte lägga upp bilder från Österrike i detta inlägget och bilderna från Caorle kommer upp på bloggen senare :)

utsikt över staden från berget

i österrike
vårt gulliga hotell:)

zee lam see



see lam zee
Min fina storasyster.

above the clouds
Jump above the clouds! Uppe på ett berg. Det vita bakom är molnen!

nico jagar mig
Haha jag gillar denna bilden:) Skulle se ut som vi flög men det ser mer ut som Nico (min syster) jagar mig!?

bananasplitt

see ya´




Kommentarer


Kommentera inlägget här: