mican

Säg hej till min nya kompis sololjan

Kategori: My life

Köpt en sak jag aldrig provat innan men varit lite nyfiken på, den fungerar som solskydd fast bättre den gör dig brunare också! Typ perfekt? Har hört att man ska vara försiktig med såna här produkter och bara använda det om man redan har färg och är van vid solen. Inga problem för mig :)
Imorgon ska jag förmodligen till havet igen och då ska jag testa den. Nu för tiden är sola det ända jag gör känns det som, vill ju vara brun! Det är fint. Kan nästan säga att jag blivit lite beroende av att vara solbränd jag passar inte som blek.
Och till hösten kommer ett stort svårt val för hur jag ska hålla mig brun, sola solarium eller använda brunutansol? :( 
tre mobilbilder från havet idag:
Godnatt :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: