mican

Resor

Kategori: Resor

Åh älskar och alltid älskat att resa, se och uppleva nya saker. Om jag kunde skulle jag åkt till varenda land som finns i hela världen. Har varit i endel länder och om nån månad ska jag åka till Spanien, sjukt kul.
Tänk att åka till Dubai? Typ världens finaste stad. Har ni hört om att dom byggt upp konstgjorda öar som bildar en miniatyr av världen? Så himla häftigt och alla är hur rika som helst där. Dom har världens högsta torn, världens dyraste hotell mm. Den roligaste resan jag gjort var till USA förra sommarn.
Länder jag varit i:
- Danmark
- Frankrike
- Finland
- Tyskland
- Kroatien
- Italien
- Österrike
- USA
- Belgien
Länder jag vill besöka:
- Mexico
- Thailand
- Spanien
- Nya Zeeland
- Australien
- Dubai (vet inte vad landet heter?)
- Island
- England
Som mål innan jag dör ska jag besökt alla de länderna :)
jag new york
Jag i New York förra året

Kommentarer


Kommentera inlägget här: