mican

Present från mamma

Kategori: My life

En lila högtalare till Iphone :) Vet inte varför hon köpte den till mig men snällt var de! Fast måste erkänna att ljudet inte var jättebra men den duger endå. Finns säkert bättre denna var billig från Maxi. Men färgen på den var ju grymt fin passar till mitt rum.
Ingen träning idag lite ångest så har bara ätit lite mackor idag! Jag har latat mig vid havet med mamma idag och haha en rolig sak jag somnade i solen.. Hur skönt som helst :)
Visar bild på min nya hårfärg senare idag, spännande ;)

Kommentarer

  • Bella säger:

    skönt att sova i havet eller ?

    2012-08-04 | 13:51:38
  • Mican säger:

    haha sov inte i havet det står somnade i solen ;)

    2012-08-04 | 13:55:44
  • Bella säger:

    okej baby

    2012-08-04 | 14:04:11

Kommentera inlägget här: