mican

Kvällstankar

Kategori: My life

Har fått en ny favoritlåt, One more night med Maroon 5. Har den på hjärnan hela tiden den är bra :)

Klockan är rätt mycket och nyduschad ligger jag här i sängen, kollar på film och smsar med min kille. Mysigt, jag älskar kvällarna när man kan koppla av och ba ligga i sängen tills man ska sova och inte göra nånting mer än ta det lugnt. Jag tänker så mycket innan jag ska sova och oftast drömmer jag om det jag tänkte på innan jag somnade. Sen ibland kanske man tänker på läskiga saker så tänker man "nej nu måste jag tänka om något bra istället annars drömmer jag om något läskigt".. Haha känner någon igen sig eller verkar jag helt knäpp nu? Ikväll går tankarna åt vad jag ska göra på söndag! Ska nämligen rida islandshäst med lite trevligt folk, det blir.. spännande. Jag har inte ridit på flera år. Hoppas jag drömmer om det :) Sov gott.
Ny profilbild här på bloggen :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: