mican

Åh blir så glad

Kategori: My life

Hej, blev jätteglad när jag loggade in på bloggen och såg att jag fått många kommentarer! :) 
 
Kom precis hem med bussen från Karlshamn, var där med min kompis Elin och kollade runt i affärer. Jag köpte ingenting men det beror på att jag inte behöver något nu. Jag är så duktig asså alla kläder är ju så fina men endå köper jag inget för jag vet att jag har kläder så det räcker! :) Det är fredagkväll och jag känner mig helt forever alone här hemma, tänker stanna inne hela kvällem och bara kolla film. Det är rätt mysigt.
 
Tog en god fika med Elin inne på gallerian, morotskaka. Muuums!

Kommentarer

  • Stefan säger:

    Tänkte jag skulle tipsa dig om en grupp

    "Dela din blogg på facebook"

    Dela din blogg och får massa nya läsare smidigt och enkelt.

    https://www.facebook.com/groups/124261961024887/
    /Admin på "Dela din blogg på facebook"

    2012-09-05 | 00:55:11
    Bloggadress: http://metrobloggen.se/stefane85

Kommentera inlägget här: